Kennisbank Meestgelezen artikelen Nieuwe artikelen: Wanneer maak ik een ticket aan? Categorie: FAQ In onderstaande gevallen kunt u een ticket aanmaken: Wanneer u (technische) hulp nodig heeft en u het niet kan oplossen met artikelen en/of de handleidingen op deze pagina's; Wanneer u uw account ... Hoe kan ik mijn Account verwijderen? Categorie: FAQ U kunt voor het verwijderen van uw account een ticket aanmaken en hierbij kiezen voor "Account Verwijderen". Geef in het ticket uw gebruikersnaam*, het email adres* dat u op advertentiegezet.nl heeft ... Wat kost het registreren op advertentiegezet.nl? Categorie: FAQ NIETS! Het registratie proces kunt u volledig doorlopen zonder dat het u een cent kost. Help, Na het inloggen gebeurd er niets (blanco scherm) Categorie: FAQ Als u wilt inloggen en u krijgt GEEN foutmelding maar een zandloper ( rondje) dat maar blijft draaien en uw scherm blijft blanco kunt u de volgende oplossing proberen. Verwijder de Cookies van uw Int... Wat is een Webinkel op advertentiegezet.nl? Categorie: FAQ Onder een webwinkel verstaan wij een eigen pagina waar u diverse producten in rubrieken kunt onderbrengen. Hierdoor bent u in staat om aan de bezoekers duidelijk en in 1 oogopslag te laten zien welke ... Wat moet ik doen bij Fraude? Categorie: FAQ Wij beschermen uw privacy en uw gegevens door middel van beveiligde verbindingen, databases en encryptie. Encryptie is het versleutelen van gegevens zodat dit onleesbaar is voor derden. Door ons regis...